Sunday, September 18, 2011

Rīta pastaigas reportāža

Lai vai kā man negribētos, lai kucēnu rīts sāktos ar kārtīgu izskriešanos pirms brokastīm, mazuļiem no rīta prātā ir tikai viens - ņamma.
8:00 Kaut arī audzētājai tas nemaz nepatīk, vēl aizvien, kucēni dienu sāk ar mammas pienu

8:03 Kad pirmais izsalkums remdēts, var doties pie kārtīgām brokastīm

8:05 Visi desmit kucēni var glīti brokastot pie vienas bļodas

8:15 Kad lielā bļoda tukša, var beidzot pievērsties pastaigai

8:24 Mierīga pastaiga ir pārāk garlaicīga un kucēni ātri vien ir atraduši sev piemērotu sporta laukumu

8:25 Kaut arī šis laukumiņš netika iekārtots kucēniem, viņiem tur darboties ļoti patīk

8:27 Protams, nedrīkst ļaut aizaugt ar nezālēm arī puķodobēm

8:29 Kucēniem ir sava izpratne par kārtību dārzā

8:30 Tāds apmēram izskatās mūsu ikrīta skrietiņš pa rasas pilno zāli. Līdz citai reizei!

8 comments:

  1. Super, superīgi viņi ir, kā man vienu no viņiem gribas... Man sirsniņā iekritis ir Mr. Brown vismaz no fočenītēm... A var uzzināt kuri jau ir aizrunāti?

    ReplyDelete
  2. Brīvs ir palicis tikai viens puika, bet - ļoti smuks. Man pašai dikti patīk... Mr.Brown visdrīzāk mācīsies kādu svešvalodu :)
    Un vēl ir brīvas 2 meičas, par tām gan vēl nezinu kuras, jo meiču skaistumkonkurss turpināsies vēl 2 nedēļas :))

    ReplyDelete
  3. :D Spriežot pēc purna izteiksmes arī mamma Gwena nu galīgi nav sajūsmā par pirmajām brokastīm. :)
    Bilde ļoti pārliecinoša, interesanta sanākusi.

    ReplyDelete
  4. Aija: Kāpēc tad uzreiz tāC ģīmis? Tāpēc, ka Mr.Brown aizrunāts? Ja ir nopietna interese un vēlme darboties, varbūt var arī ko sarunāt ;)
    Liene: Jā, ko tā mamma domā, reizēm tiešām pagrūti saprast... Mana teorija - varbūt viņi sadzersies pienu un tā mērcētā barība tiks man??!!

    ReplyDelete
  5. Velme darboties ir un gribas tieši ar suni cilvēkos iet (tas ir izstādes, sacensības, bet nezinu vai zināšu kur, kas un kā...), bet vel nevaru saprast vai esmu gatava nākamajam sunim, jo mana meitenīte maijā atstāja mani (pusgadu cīnījāmies ar vēzi ;( atmiņas vel ir ļoti "dzīvas"). Tāpēc raustos vel ko nopietni runāt...
    p.s. bet šie mazie ir superīgi!!!!

    ReplyDelete
  6. Aija: Zināšanas var iegūt, varbūt arī mēs varam ko līdzēt ar padomu. Bet - vai ir pienācies īstais laiks, tas nu gan ir jāizlemj Jums pašai...

    ReplyDelete
  7. Aija, ja būs vajadzīgs padoms ar un par suņa audzināšanu/iziešanu sabiedrībā/darbiem/nedarbiem u.t.t., Ieva un Mārtiņš, pilnīgi noteikti, ir īstie audzētāji, kuri NEKAD neliegs savu padomu un atbalstu - saku to nevis tikai komenta dēļ, bet no savas pieredzes.
    Par to, vai un kad cilvēks ir gatavs nākamajam sunim, man ir daudzi pastāstiņi iz' dzīves, kurus te nepārstāstīšu, citādi Ieva mani izbanos par mega aizņemtu raidlaiku:))) Secinājums ir viens - nepaiet ilgs laiks pēc jaunā četrkājainā drauga ienākšanas mājās, kad visa ģimene vienbalsīgi apgalvo - nevaram saprast kā dzīvojām bez šitā mīļuma, liekas, ka viņš vienmēr ir bijis kopā ar mums... protams, vienmēr pastāv izņēmumi...

    ReplyDelete