Friday, September 23, 2011

Gribam mājās

Varbūt kādā iepriekšējā blogā jau par to esmu rakstījusi, bet šodien man atkal kaut kā palika skumji. Par ko? Par to, ka mūsu valstī likumus pieņem visādi jefiņi (es labprāt lietotu kādu nepieklājīgāku vārdu). Nu jā, daudz ir visādu aplamību pieņemts, bet es šoreiz par kucēniem. Kuram ienāca prātā šī *** doma, ka kucēnus pie jaunajiem saimniekiem var atdot tikai 2 nedēļas pēc potes??? Kas tieši tik svarīgs viņu organismos notiek pa šīm 14 dienām??? Ok, piekrītu ka nevajadzētu kā agrāk, kad kucēnus pa ceļam no mammas mājām ieveda klīnikā, sapotēja un uzreiz atdeva jaunajiem saimniekiem (kaut gan tieši tā bija ar mūsu pirmo suni un viss bija ideāli). Un toreiz viņus varēja atdot jau 45.dienā, kas ir tikai 6 ar pus nedēļas.
Tikai nepadomājiet kāds, ka gribu no viņiem tik vaļā pēc iespējas ātrāk. Nebūt ne. Es vismaz dažus labprāt paturētu ilgi un dikti :)) Man ir žēl kucēnus, kuri visi grib pa 2 vai labāk 4 rokām, nevis to pašu roku skaitu dalīt uz 10...

No comments:

Post a Comment