Tuesday, August 9, 2011

Pusdienlaika jaunumi

Esmu pozitīvā ŠOKĀ.
Vakar mana draudzene jautāja - kāpēc vēl neesi ielikusi draugos kucēnu bildes?
Mana atbilde bija - viņi jau vēl mazi, visas bildes sanāk vienādas...
Bet tomēr pēcāk nolēmu paklausīt un izveidoju nelielu galeriju. Pirmo reizi mūžā - atļāvu to skatīt visiem lietotājiem. Šorīt ielogojoties, mani gaidīja 200 jaunumi. Un tie nemitīgi turpina birt, visas dienas garumā. Vēl nemaz nav pagājušas 19 stundas un galeriju ir aplūkojuši vairāk nekā 7500 cilvēku!
It kā esmu ar IT saistīts cilvēks un sociālie tīkli priekš manis nav jaunums, bet ka tā ir TĀDA reklāma (ne tikai konkrēto kucēnu, bet arī šķirnes) - man nebija ienācis prātā. Kāds varbūt jautās - kāpēc es to rakstu? Varbūt kādam arī tas nav ienācis prātā un varētu noderēt ;)

Un te pāris, stundu vecas, bildītes, no kucēnu apartamentiem.

1 comment:

  1. Man ir liels prieks, ka mans ieteikums ir guvis tik milzīgu popularitāti. :) Un tikai priecāšos, ja tieši tāpēc kāds burvīgais mazulis tiks pie vislabākajiem saimniekiem pasaulē, kas viņu mīlēs, lutinās un dievinās!

    ReplyDelete