Tuesday, August 30, 2011

Aptauja

Neskatoties uz divu pieredzējušu un godājamu audzētāju padomu - kucēnus no mēneša vecuma likt dzīvoties laukā, šādi laika apstākļi mani galīgi uz to nemudina... Tā nu šodien kucēnu istabā tomēr notikās lielā pārbūve. Mazajai migai tika paaugstinātas sieniņas un teritorija tika gandrīz trīskāršota. Tagad ir guļamzona, rotaļzona un silto kūciņu cepšanas zona :)) Vēl tik tāds nieks - iestāstīt kucēniem, kur ir šo zonu robežas :))
Tikai neiedomājieties, ka tagad kucēni būs iespundēti istabā. Nē! Viņi tāpat katru dienu dosies patusēt uz Sunīšu mājiņu, tikai šīs pastaigas tiks ierobežotas, atkarībā no laika apstākļiem. Nez, kad tā atvasara varētu sākties?

Un vēl - ieliku šodien tepat blogā mazu aptaujiņu (skats - pa labi). Būsiet tik čakli un izveiksiet vienu lieku peles klikšķi? Paldies MILZĪGS jau iepriekš :)

Kucēnu vārdu pilns saraksts parādīsies tieši tad, kad tas būs pabeigts un nokomplektēts. Vēl kādu laiciņu būs jāpaciešās.

5 comments:

  1. kāpēc aptaujā nav atbildes - katru dienu?

    ReplyDelete
  2. Tāpēc, ka es esmu reāliste, nevis neglābjama optimiste :))
    (Nez, jau otro dienu man neļauj normāli iekomentēt no sava profila...)

    ReplyDelete
  3. Es arī būtu vēlējies vēl vienu variantu- katru dienu!

    ReplyDelete
  4. Nu re, ne es viena izrādās esmu Tavu kucēnu bloga fane ;))

    ReplyDelete
  5. Piedodiet, Fani, jūs šoreiz tai pārdienu iedaļā :) Un man liels prieks, ka Jūs man esiet!

    ReplyDelete