Saturday, August 20, 2011

Baidieties :)

Visi mani topošie kucēnu saimnieki - baidieties. Mēs Jūs arī aplipināsim ar glābšanas vīrusu :)) Bijām šodien uz glābšanas nodarbību. Tas tur augšā arī bija žēlīgs, lietus pilināja ne vairāk par 10 min. Lai arī pati es kārtīgi paslinkoju un paklačojos tik ar draugiem, man baigi patīk. Šis daudz vairāk ir priekš manis, nekā tā 5 min skriešana pa aplīti (pa 15 latiem...). Man pat šķiet, ka pa ziemu saņemšos un nopirkšu sev foršās čībeles, ar ko var ūdenī smuki iet. Vairs skaļi nesolīšu laboties, jo kaut kā pērnā gada solījumi man šogad švaki izpildījās...
Kucēnu lielā pusmāsa Estee nodarbībā Glābšanā uz ūdens, kopā ar superīgāko intruktori Ingunu Tihomirovu

Mūsu paklausīgākā un pieredzējušākā kundzīte Šarlote, kura vēl aizvien lauž jaunu puišu sirdis, palīdzot Ingunai grūtā brīdī (kad piemirsušās peldēšanas iemaņas :D)

No comments:

Post a Comment