Tuesday, August 9, 2011

Pirms miega

Šī bija viena pārsteigumiem pilna un ļoti pozitīva diena. Jā, bija gan daži uzbraukt griboši postiņi, bet - tāds nieks tak nevar sabojāt tik daudzu cilvēku pozitīvās atsauksmes. Paldies paldies visiem, kas skatījās mūsu mazuļu bildes un tik daudzas reizes spieda pogu MAN PATĪK.
Speciāli gaidīju, kad būs pagājušas tieši 24stundas no galerijas ievietošanas, lai piefiksētu precīzu ciparu. Un tas ir 14414 - tieši tik cilvēki apskatīja manu galeriju vienas diennakts laikā. Nezinu, varbūt draugos tā ir ierasta prakse, bet man tas liekas pilnīgi NETICAMI.
Kāda mana skeptiska draudzene (jā jā, meitenes, tā pati), izdzirdot manus spiedzienus teica - aiii, tak smukbildes skatās visi. Ok, moš arī skatās, bet ja vesels 1000 no viņiem nepaslinko arī atnākt līdz blogam, tad - man tas šķiet super!
Un daudzajiem, kam interesē tikai viens - cipars. Kucēni nav kurpju pāris, kuru var atdot jebkuram. Mēs nopietni izvērtēsim visus pretendentus un viņu piemērotību mūsu kucēniem. Šodien biju jauka un mēģināju atbildēt uz daudzajiem šādiem meiliem/vēstulēm, bet turpmāk atbildēšu tikai tiem, kas jaudās uzrakstīt ko vairāk par pliku - cik maksā? (priekš tiem, informācija ir te: http://www.zip.lv/show/?i=1812463)
Jauku vakaru! Un rīt turpināšu iepazīstināšanu ar mūsu F mazuļiem.

2 comments:

  1. Skeptiskā draudzene Dz(gan jau Tu te lasīsi ;))), Tu tak zini, cik ļoti man patīk labradori un ģībstu no šādām bildēm, bet es nekad tāpēc vien neklimstu pa draugiem un nemeklēju tās, paskatos tikai tās, ko mani draugi ir atzinuši par labām un iesaka, tāpēc man jau arī šķiet, ka šāda cilvēku interese ir KAUT KAS, jo nu nenoliegsi, ka Teodoru mazuļi ir īpaši forši un pelnījuši TADU uzmanību un foršākos saimniekus. :)

    ReplyDelete
  2. Ne tikai bildes ir svarīgas. Svarīgs ir arī bildes komentārs, un jā - piekrītu Andai - skatos to, ko citi jau ir atzinuši par labam esam. Citas visas galerijas manā uzmanības loka nenonāk, jo speciāli neko nemeklēju. Un jāteic ka bilde ar desmit šokolādītēm bļodā - IR aci piesaistoša. Tā turpinat. Ar nepacietību gaidīšu nākamās bildes.

    ReplyDelete