Sunday, August 28, 2011

Pirms lietus

Šorīt kucēni atkal devās uz savu jauno pastaigu laukumu, kuru mēs esam iesaukuši par Suņu mājiņu. Tur viņiem tika atnestas arī vēlīnās brokastis (jo agrās jau viņi vēl dabūja no mammas Gwenas). Dikti jau forši noskatīties, kā visi desmit ļeksē iekšā no kucēniem paredzētās, lielās apaļās bļodas. Kad bļoda bija tukša, sākās foršs tusiņš. Tad nu man tur tā stāvot un noraugoties tai visā, šķita, ka kucēniem iespēja būt ārā, kārtīgi izdauzīties un izskraidīties, ir kaut kas daUUUdz labāks, nekā nīkšana istabā. Pat ja tā istaba ir tikai viņiem. Jo tāpat jau (parasti) daļa istabas ir norobežota, lai kucēnu uzlabojumi skartu pēc iespējas mazāk lietu. Gan jau kāds man drošvien labprāt iebilstu, bet tagad esmu pārliecināta, ka iespēja tusēt ārā - tas ir labākais priekš gandrīz mēnesi veciem labradoru kucēniem.
Un vēl - vakar vēlu vakarā ieliku katra kucēna galerijās viņu jaunākās portretu bildes. Tie kam ir luste - nāksies atvērt katra kucēna galeriju atsevišķi un aplūkot. Bet tā kā ārā bik smidzina, tad tā varētu būt gana piemērota nodarbe :)

Mr. Brown - 25 dienas vecs

Mr.Purple

2 comments:

  1. Nepaslinkoju un apskatīju visu kucēnu galerijas.
    Visi mazie super smukie bučmūlīši un teftelīši:)))
    Man ar kaut ko īpaša šķiet Miss Pink :))
    Bērnam pilnīgs favorītbebis ir Miss Red!!! Es tik nezinu vai tas ir sarkanās lentītes dēļ, vai foršās bildes "relax before photo session", vai citu viņam vien jaušamu iemeslu dēļ:)))
    ...tā gribas mazos redzēt "dzīvajā", tik nekādi nevaru sakombinēties ar laikiem:(((...nu, jā - vajag!!!

    ReplyDelete
  2. Es tās bildes galerijā liku vēlā vakarā, kad acis praktiski lipa ciet. Tik pēc tam ieraudzīju, ka baisi lielā izmērā salikusi esmu...
    Solvita - vēl divas meitenes ir brīvas, Tu vēl vari pagūt :D Man pašai Rozā meiča ar patīk, viņa tāda droša un zinātkāra - kad izlaiž pa istabu, tad droši dodas šiverēt pa visiem kaktiem.

    ReplyDelete